17 augusti

blev sugen på att skriva av mig lite,

idag var jag, mamsen och syrran i karlstad, shoppelishoppade lite.
skulle vara duktig och kolla praktik innan alla andra börjar leta också, men fanns ingen som kunde ta emot, antingen var det fullt eller så tog de inte emot, det sög och nu vet jag inte hur jag ska göra.
sunne? trollhättan? uddevalla?
jag som ville vara i charlstown, it sucks.
jaja inget att grina över, gjorde iaf ansiktsmask när vi kom hem, gottttit! :)

nu blir det natta snart, ska upp tidigt och köra ett gäng "pluttar" som ska till dra tåget till gbg imorgon

taggar skola också, supermegajättemycket!
tur att jessica sa att vi börjar på tisdag och inte måndag,
 annars hade jag åkt till skolan på måndag
och chillat med dom nya ettorna, hade ju varit ganska värt!

btw, KOMPIZAR, VILL NI HITTE PÅ NÅE NÅGON DAG ELLÖR????! :D:D:D:D


PÖSS


Kommentarer
Postat av: jide^^''@@££$$

hej.

2010-08-18 @ 14:37:44
Postat av: edith

hejsan :P:P

2010-08-20 @ 19:56:29
Postat av: snus

kom till mig 10-11e TORSBY marten :D !!!

2010-08-28 @ 12:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0