i sista minuten

springer runt och fixar med allt och inget känns det som
tvättar, packar/skriver packningslista, lyssnar på musik, bloggar, läser bloggar
(tror jag är bloggalen, kan sitta hur länge som helst och klicka in på olika bloggar, de som gillas läggs till på bloggkoll. lär ju snart vara fullt på min bloggkollsida, om det ens kan bli fullt? jag gillar bloggar helt enkelt).

Skolan känns faktiskt inte så tråkig, för tillfället. Ångesten kommer imorn när jag ska hoppa på tåget och åka ner, just nu känns det lite spännande. vet egentligen inte varför, har ju gått två år på den skolan redan? lite wierd.
Känns skönt att få lite rutiner igen. Fast nu är jag mest sugen på att få träna, vill till friskis! hoppas träningssuget sitter i tills jag har köpt ett nytt träningskort bara. höhö

här får ni några goa

Johnossi – Dead End 
Tegan And Sara – Where Does The Good Go
Florence + The Machine – Cosmic Love
Tegan And Sara – I Know I Know I Know
Missy Higgins – Where I Stood
Matt & Kim – Yea Yeah




Kommentarer
Postat av: joanna

haha, snygg hand posE!!

2010-08-22 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0